Jasność: Zrównoważone zakupy uproszczone
Lucidity to dodatek do Chrome, zaprojektowany w celu promowania zrównoważonych nawyków zakupowych poprzez oznaczanie produktów fast fashion na Amazonie. Ponieważ większość z 310 milionów użytkowników Amazonu nie jest świadoma wpływu swoich zakupów na środowisko, Lucidity wkracza, aby uprościć proces podejmowania decyzji. Ocenia odzież na podstawie składu materiałowego, praktyk produkcyjnych i cen, aby zidentyfikować produkty fast fashion, umożliwiając użytkownikom podejmowanie świadomych wyborów bez konieczności przeprowadzania szczegółowych badań.
Kiedy produkt zostaje oznaczony jako fast fashion, Lucidity oferuje użytkownikom alternatywne opcje, dostarczając linki do rynków wtórnych, takich jak eBay, Facebook Marketplace i Depop. Ta funkcja zachęca użytkowników do rozważenia zrównoważonych alternatyw, ułatwiając odpowiedzialne zakupy. Jako darmowe narzędzie w przeglądarce, Lucidity ma na celu poprawę doświadczenia zakupowego poprzez integrację zrównoważonego rozwoju w codziennych nawykach konsumenckich.